Księgowość
Zajmujemy się świadczeniem usług księgowych związanych z ewidencjonowaniem dokumentów dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej. Zakres naszych działań obejmuje prowadzenie:
- ksiąg rachunkowych,
- podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów,
- ewidencję ryczałtu.
Wszystkie czynności wykonujemy, zachowując pełną poufność związaną z przekazywaną nam dokumentacją.
Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone przez nas księgowość spełniała wszelkie normy związane z rodzajem wykonywanej przez przedsiębiorcę działalności.
Księgi rachunkowe
Usługi dotyczące ksiąg rachunkowych obejmują:
- ustalenie polityki rachunkowości,
- sporządzenie planu kont,
- dekretowanie dokumentów oraz zapisy w ewidencji syntetycznej i analitycznej,
- ustalanie comiesięcznych opłat podatkowych,
- obliczanie wysokości podatku VAT należnego i naliczonego wraz z tworzeniem plików JPK i wysyłanie ich do Urzędu Skarbowego,
- sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS, banków oraz innych instytucji,
- planowanie amortyzacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- zeznania roczne,
- deklaracje i raporty do ZUS,
- ustalanie rocznej informacji dodatkowej, bilansu i rachunku zysków i strat.
Książka przychodów i rozchodów
Usługi dotyczące książki przychodów i rozchodów obejmują:
- dokonywanie wpisów dotyczących ewidencjonowanej dokumentacji,
- ewidencja środków trwałych i związane z tym odpisy,
- ustalanie comiesięcznych zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji,
- naliczanie podatku VAT, tworzenie plików JPK i przesyłanie do Urzędu Skarbowego.
Prowadzimy również ewidencję dokumentacji na potrzeby ryczałtu.